Продавець Безема розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
970 відгуків
Bezema - дизайн та технології
+380 (93) 113-34-33
+380 (63) 607-27-26
+380 (93) 578-58-87

КЕЙС#1: ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ ШВЕЙНОЇ ФАБРИКИ, ЯКА ПРАЦЮЄ НА ЗАМОВЛЕННЯ

КЕЙС#1: ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ ШВЕЙНОЇ ФАБРИКИ, ЯКА ПРАЦЮЄ НА ЗАМОВЛЕННЯ

ШИЄТЕ НА ЗАМОВЛЕННЯ І НЕ НАНОСИТЕ ТЕРМОАППЛИКАЦИИ?

                                    

До нас звернулося швейне виробництво, яке займалося пошиттям форми для командних видів спорту. Форма виготовлялася під замовлення для спортивних клубів та шкіл, доставлялася по всій Україні.

У клієнтів цеху постійно виникала потреба нанести на форму імена спортсменів, їх номери та логотипи клубів. Важливою умовою для клієнтів була швидкість виготовлення форми: ставилися конкретні терміни, часто - "гарячі".

Керівник виробництва вирішив зупинити свою увагу на термоаппликациях - швидкому і простому способі нанесення зображення. Спочатку співпраця велася з іншим виробником термоаппликаций, але із-за постійного порушення строків довелося шукати іншу компанію.

Роботу з виробництвом ми почали влітку 2013 року.

ЯК МИ ВИРІШУВАЛИ ПОСТАВЛЕНІ ЗАВДАННЯ

Однією з основних помилок при роботі швейного виробництва та попередньої фірми-виробника термоаппликаций було відсутність чіткого алгоритму роботи.

  • Замовлення термоаппликаций відбувався через день-два із-за того, що точний дизайн зображення відразу не обговорювалося з клієнтом.

  • Керівник виробництва не розумів, що термоаппликации можна було наносити в будь-який момент виготовлення виробу.

  • Виникали складнощі і з боку найманої фірми - не було моментальної зв'язку з менеджером, що не зберігалися макети стандартних замовлень (цифр, імен).

Для початку ми розподілили роботу між нашою компанією та швейним виробництвом.

  • Прості й стандартні замовлення (цифри та імена), керівник швейного виробництва самостійно приймав і передавав нам.

  • Складні замовлення (герби та емблеми) керівник перенаправляв на нашого менеджера, який зв'язувався з замовником і опрацьовував наступні пункти:

    1. Підготовка макета. Менеджер з'ясовував вимоги клієнта і передавав дизайнеру для підготовки макету.

    2. Узгодження вартості. Затверджувався готовий варіант дизайну і його вартість. Клієнт отримував знижку виробництва і здійснював електронний платіж

    3. Виготовлення та відправлення. Аплікації вироблялися, пакували і вирушали на адресу швейного виробництва протягом 2-3 днів

    4. Нанесение. Руководитель производства контролировал перенос аппликации на изделие, что сводило к минимуму вероятность брака.

    5. Получение заказа. Клиент получал готовое изделие с уже нанесенными аппликациями

КАКИЕ РЕЗУЛЬТАТЫ БЫЛИ ДОСТИГНУТЫ

  • Скорость изготовления одежды с нанесенным изображением приятно удивила новых клиентов - большинство из них стали постоянными

  • Скорость и качество производства изделий привлекло новых клиентов по рекомендации старых

  • Цех увеличивал свою скидку из-за увеличения объема заказов. Клиенты возвращались на производство, т.к. заказ напрямую через нас получался дороже.

  • Ефективність виробництва покращилася - нова послуга ідеально вписалася в процес виготовлення форми. Макет аплікації узгоджувався з клієнтом до початку роботи. Тому, поки цех отшивал форму, термоаппликации вже їхали.

  • Стало простіше оформляти побажання клієнтів, які не знають чого хочуть - роботу з такими клієнтами взяли на себе ми.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner