КЕЙС#1: ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ ШВЕЙНОЇ ФАБРИКИ, ЯКА ПРАЦЮЄ НА ЗАМОВЛЕННЯ
ШИЄТЕ НА ЗАМОВЛЕННЯ І НЕ НАНОСИТЕ ТЕРМОАППЛИКАЦИИ?
До нас звернулося швейне виробництво, яке займалося пошиттям форми для командних видів спорту. Форма виготовлялася під замовлення для спортивних клубів та шкіл, доставлялася по всій Україні.
У клієнтів цеху постійно виникала потреба нанести на форму імена спортсменів, їх номери та логотипи клубів. Важливою умовою для клієнтів була швидкість виготовлення форми: ставилися конкретні терміни, часто - "гарячі".
Керівник виробництва вирішив зупинити свою увагу на термоаппликациях - швидкому і простому способі нанесення зображення. Спочатку співпраця велася з іншим виробником термоаппликаций, але із-за постійного порушення строків довелося шукати іншу компанію.
Роботу з виробництвом ми почали влітку 2013 року.
ЯК МИ ВИРІШУВАЛИ ПОСТАВЛЕНІ ЗАВДАННЯ
Однією з основних помилок при роботі швейного виробництва та попередньої фірми-виробника термоаппликаций було відсутність чіткого алгоритму роботи.
-
Замовлення термоаппликаций відбувався через день-два із-за того, що точний дизайн зображення відразу не обговорювалося з клієнтом.
-
Керівник виробництва не розумів, що термоаппликации можна було наносити в будь-який момент виготовлення виробу.
-
Виникали складнощі і з боку найманої фірми - не було моментальної зв'язку з менеджером, що не зберігалися макети стандартних замовлень (цифр, імен).
Для початку ми розподілили роботу між нашою компанією та швейним виробництвом.
-
Прості й стандартні замовлення (цифри та імена), керівник швейного виробництва самостійно приймав і передавав нам.
-
Складні замовлення (герби та емблеми) керівник перенаправляв на нашого менеджера, який зв'язувався з замовником і опрацьовував наступні пункти:
-
Підготовка макета. Менеджер з'ясовував вимоги клієнта і передавав дизайнеру для підготовки макету.
-
Узгодження вартості. Затверджувався готовий варіант дизайну і його вартість. Клієнт отримував знижку виробництва і здійснював електронний платіж
-
Виготовлення та відправлення. Аплікації вироблялися, пакували і вирушали на адресу швейного виробництва протягом 2-3 днів
-
Нанесение. Руководитель производства контролировал перенос аппликации на изделие, что сводило к минимуму вероятность брака.
-
Получение заказа. Клиент получал готовое изделие с уже нанесенными аппликациями
-
КАКИЕ РЕЗУЛЬТАТЫ БЫЛИ ДОСТИГНУТЫ
-
Скорость изготовления одежды с нанесенным изображением приятно удивила новых клиентов - большинство из них стали постоянными
-
Скорость и качество производства изделий привлекло новых клиентов по рекомендации старых
-
Цех увеличивал свою скидку из-за увеличения объема заказов. Клиенты возвращались на производство, т.к. заказ напрямую через нас получался дороже.
-
Ефективність виробництва покращилася - нова послуга ідеально вписалася в процес виготовлення форми. Макет аплікації узгоджувався з клієнтом до початку роботи. Тому, поки цех отшивал форму, термоаппликации вже їхали.
-
Стало простіше оформляти побажання клієнтів, які не знають чого хочуть - роботу з такими клієнтами взяли на себе ми.
- Чому варто вибрати термоаппликацииВикористовуєте інші способи нанесення зображень на тканину? Тоді Вам просто необхідно прочитати цю статтюПовна версія статті